MENU | HRÁČI ONLINE |
Home
Forum Co je LFS a jak za?ít? LFS Manuál ?asto kladené dotazy 1. CZ LFS Liga Galerie Downloady O autorech LFS Odkazy Archív ?lánk? Koupit Live for Speed Kontakt SHOUTBOX
PARTNE?I WEBU
|
Vydán patch X
08. 06. 2007 | DoN
Detailní info o Patchi X:Ud?lali jsme pom?rn? dost vylepšení co se tý?e skin?, v?etn? nové možnosti pro automatické stahování skin? ve vysokém rozlišení v online h?e za malý poplatek (1 libra za 2000 skin?). Automatické stahování skin? v nízkém rozlišení je nadále zadarmo. Ke zpoplatn?ní stahování skin? ve vysokém rozlišení nás vedly neustále nar?stající nároky na naše p?ipojení a pot?eba zakoupení a udržování n?kolika nových server? pro online hru v LFS. Prosím, uv?domte si, že skiny neprodáváme. Skiny z?stávají nadále majetkem jejich autor?. Vaše kopie je komprimovanou verzí originálu. Poplatek je pouze za službu umož?ující stažení skinu.Stažené skiny jsou nyní vždy uloženy a zobrazeny v komprimované form? (dds). Originální JPG již není uložen na Vašem PC. Toto umož?uje lepší využití pam?ti a rychlejší na?ítací ?asy z disku. K uložení Vašich vlastních JPG skin? budete postupovat tak, jako vždy - uložíte jej normáln? do složky "skins". P?i spušt?ní LFS bude poté tento skin automaticky p?eveden do "dds" formátu a uložen ve složce "skins_dds". Ve složce data m?žete nyní najít 4 r?zné složky se skinama, ale m?žete je klidn? ignorovat a skiny používat dál jako doposud. skins : zde ukládáte Vaše JPG skiny (jako doposud) skins_dds : LFS používá tento adresá? k ukládání Vašich komprimovaných (dds) skin? (tedy t?ch ze složky "skins") skins_x : zde jsou ukládány skiny v nízkém rozlišení stažené b?hem online hry skins_y : zde jsou ukládany skiny ve vysokém rozlišení stažené b?hem online hry K zaplacení této služby navštivte www.lfsworld.net nebo p?ímo zde. K vypo?ádání se se zvýšenou náro?ností na pam?t grafické karty, byl vytvo?en systém "pro?iš?ování" skin?, který odstra?uje z pam?ti skiny, které nebyly po ur?itou dobu použity. Seznam skin? uložených v pam?ti naleznete v ?ásti Nastavení -> Ostatní. Bílá znamená, že se skin momentáln? používá. ?erná znamená, že skin byl nedávno použit a z?stává ješt? po n?jakou dobu uložen v pam?ti pro p?ípad, že by byl znovu použit (tím se LFS vyhne p?istupu na disk). D?íve m?lo v LFS uloženy všechny použité skiny v pam?ti, dokud nedošlo ke zm?n? trati ?i po?así. Zm?ny v Patchi X:Multiplayer:- M?že být až 47 lidí na serveru, z toho 32 na trati (pro demo platí 15 a 12) - D?vod odpojení je nyní zobrazen v MPR replayi - Replay p?ímo z dedikovaného serveru (automaticky nebo ru?n?) - Nový systém "fronty" p?i p?ipojování na server - usnad?uje p?ipojení - Auto již není drženo na startu - možnost p?ed?asného startu - Interval mezi ?ervenými a zelenými sv?tly na semaforu je náhodný - Hlasování pro vykopnutí nebo zabanování jezdce nikdy nepot?ebuje více než 8 hlas? - Hlasování o zabanování m?že být dokon?eno i po odpojení hrá?e - Hlasování není ukon?eno p?i p?ipojení nového hrá?e na server - Status "p?ipraven" p?i stav?ní startovního roštu není zrušen p?i p?ipojení nového hrá?e - Vedle jména hrá?e v seznamu jezdc? je zobrazeno jestli práv? jezdec hlasuje (o restart, konec závodu apod.) - Vylepšeno zobrazení po?adí - potvrzené výsledky jsou uzam?eny - Množství paliva již není viditelné v MPR (ochrana strategie) - Vytvo?en systém který obchází v?tšinu zpráv typu "Nemohu x - hrá? se p?ipojuje" - Implementována možnost zakázání resetu - MODRÁ VLAJKA nyní funguje i v tréninku (p?ednost pro ty, kte?í nejsou v prvním kole) - Pokud je zákázan reset a auto se dostane mimo tra? je automaticky hrá? dán do pozorovacího módu - Optimalizace FPS v SHIFT+U módu b?hem online hry - Odstran?no "neznámý v cíli" a s tím sdružené statistiky a záležitosti v insimu - Vylepšen kód p?enášející updaty pozice auta host?m - Globalní hendikepy pro vyvážení t?íd TBO & GTR (nastaveno master serverem) - hendikep u ostatních aut zobrazen v F11 menu, pneumatiky v F12 menu - P?erovnání roštu se nyní d?lá na konci závodu a i p?i restartu - Opraveno : P?i p?ebírání auta byla chybn? p?edána m?nitelná nastavení - Opraveno : Penalizace ud?lená b?hem zástávky v boxech zp?sobila nekone?nou zastávku Závody: - Množství paliva nyní nastavitelno od 1% do 100% po procentech - Kvalifikace a tréninky nyní za?ínají v boxech - Kolo po skon?ení kvalifikace již není po?ítáno jako platné - Hra jednoho hrá?e nyní umož?uje až 20 AI soupe?? (zapot?ebí je výkonné PC) - Instrukce do box? a okamžitá nastavení nyní fungují i p?i h?e jednoho hrá?e - Penalizace a p?íkazy admin? jsou nyní zaznamenány v záznamech hry jednoho hrá?e - Zm?na typu ?azení pomocí SHIFT+G již nyní nezastaví nahrávání záznamu - Systém dobrovolných hendikep? (sou?ást setupu) - P?idáno nastavení p?edp?tí u samosvorných diferenciál? - Opraveno: AI závodníci ignorovali omezenou rychlost v boxech Zobrazení: - Barvy na mapce mohou být editovány (Nastavení->Zobrazení->Rozhraní) - Vozy o více než 1 kolo vp?ed jsou jinou barvou na mapce - Automatické zobrazení výsledk? - zachovává mapku p?i ?ízení - Možnost schovat / Zobrazit výsledky odstran?na z nastavení - možnost m?nit stiskem kláves CTRL+TAB - ?asomíry jsou zobrazeny oranžovou barvou pro projetí cílem / vypršení ?asu - Žlutý text o dokon?ení závodu již není zobrazen 2x - Sloupe?ky ukazatele stavu p?ipojení nejsou zobrazeny, pokud by p?ekážely ukazateli stavu pneumatik - Vozidla v prvním kole kvalifikace jsou na mapce oranžovou barvou - Zajetá pozice v kvalifikaci je zobrazena žlutou barvou (jako po dojetí závodu) - P?idán text informující o d?vodu trestu - Nastavení zobrazení : Ukazatel oto?ení volantu - Nastavení zobrazení : Otá?et mapkou Rozhraní: - P?idáno tla?ítko pro p?epnutí do módu sledovaní p?ímo z garáže - Podpora TrackIR se 6 "osami" - Možnost scrollovaní ve výsledcích autocrossového závodu klávesami PgUp / PgDn - SHIFT+P pro vstup do garáže - SHIFT+S pro vstup do módu sledování - SHIFT+O pro vstup do nastavení p?i replayi z offline hry - Button look is now added to the yaw output of TrackIR (?) - Automatické ukon?ení pauzy p?i za?átku nebo restartu replaye - Klávesu pro nastartování motoru (I) je možno p?i?adit jakémukoliv tla?ítku - Odstran?na zvuková hláška když jezdec vstoupil nebo opustil garáž / mód sledování - V instrukcích pro zastávku v boxech je možno nastavovat množství paliva po krocích 1% - Zobrazeny klávesové zkratky jednotlivých položek p?i stisku ESC ve h?e - Zpráva o stavu závodu (kon?í, restartuje apod.) má p?ednost p?ed zprávou o špatném sm?ru jízdy - Možnost nastavit v?tší FOV a pohled v Y ose (p?i "custom view") - Do výpisu server? p?idán filtr na odstran?ní server? umož?ující reset vozidel - Obrazovka dedikovaného serveru ma šedé pozadí, takže je možno ?íst ?erný text - Used top left temporary message for CTRL+TAB and other functions (?) - Zv?tšena historie zpráv chatu na 20 (bylo 16) - Umis?ování objekt? je vypnuto p?i vstupu do závodu nebo kvalifikace (týka se z?ejm? autocross editoru) - Znakové sady jsou nyní p?ejmenovatelné (?) - Opraveno : Dedikovaný server p?estal odpovídat na zprávy a p?íkazy - Opraveno : Chyb?l odpo?et u tla?ítka "OK" v garáži pro vstup do práv? za?ínájícího závodu Skiny: - Nová tla?ítka "vždy" a "nikdy" pro dotaz ohledn? stažení skin? chyb?jících v MPR opakovaném záznamu. - Automatické stahování skin? ve vysokém rozlišení (1 libra za 2000 skin?) - Stažení a "p?edb?žné nahrání" skin? p?i p?ipojení na server - Systém k odstran?ní nepot?ebných skin? z pam?ti grafické karty - Systém k "p?edna?tení" a stažení skin? hned po na?tení trati (p?i p?ipojování na server) - Upraven nový systém pro práci se skiny a barvami v garáži - Skiny ve složce "skins" nejsou p?evedeny do DDS, pokud tak je nastaveno v menu hry InSim: - Nová verze InSim umož?uje až 8 TCP nebo UDP p?ipojení - Možnost p?idávat tla?ítka pro InSim programy - Nové packety pro sledování závodu (viz InSim.txt) - Nové p?íkazy pro AI protivníky: /spec /pitlane /p_xxx - Nové p?íkazy fungují i b?hem p?ipojování hrá?e, nap?.: /spec /laps - Nový p?íkaz /i k odeslání zprávy programu sledujícímu závod - Trest m?že být odstran?n p?íkazem /p_clear - P?íkaz /pit_all pošle všechny hrá?e do garáže - Adminové mohou používat packet IS_REO (race reorder) - IS_CPP m?že být použito k nastavení "custom view" System: - Odstran?na možnost, aby se nepoužíval HVS, pokud je dostupný - Zprávy o odpojení hrá?e poskytují více informací - Admin nyní m?že editovat autocrossové layouty a používat p?íkaz /axsave - Admin m?že zadat délku trvání banu v dialogu pro zadání banu - Admin nyní vidí i ostatní adminy na serveru v seznamu p?ipojení - P?ídán krátky název trati do SPR, MPR a RAF hlavi?ky - P?íkaz /mpdir k up?esn?ní adresá?e mpr na dedikovaném serveru - Info o dobrovolném hendikepu p?idáno do hlavi?ky SPR souboru - Zvýšen maximální po?et fyzikálních objekt? na trati - Startovní rošt z?stává zachován p?i zm?n? trati - ?as odstartování p?idán do MPR souboru na offset 36 (sekundy od 1/1/1970) - P?íkaz /player v p?íkazové ?ádce nahraje LFS s daným profilem hrá?e - Nový p?íkaz /wait (stejný jako /exec ale LFS ?eká, dokud se program neukon?í) (?) - Nový p?íkaz /hlog k zapnutí logování na serveru - p?íkaz /log funguje i na lokálním PC - Opraveno: Nešlo smazat všechen text po kliknutí na jméno v meeting room - Opraveno: Lekce p?edjížd?ní obšas vyhodila špatný výsledek - Opraveno: Odstran?na nutnost projetí mezi?asem p?i obdržení trestu od admina - Opraveno: Klávesa TAB nefungovala s p?íkazy /press /ctrl /shift - Opraveno: Ob?as p?i p?epínání mezi fullscreen a režimem v okn? nastala ?erná obrazovka - Opraveno: Více autocross checkpoint? v ?ad? mohly zp?sobit chybu v po?tu kol - Opraveno: Path followers were reset when an object was added or removed (?) - Opraveno: Path follower reset caused a glitch or an out of bounds reset (?) - Opraveno: N?které objekty nebyly vykresleny po opušt?ní garáže p?i zapnuté pauze - Opraveno: Startovní sv?tla nebyly zobrazeny v n?kterých tréninkových lekcích - Opraveno: Ob?as se nena?etl po?et kol na autocross trati - Opraveno: P?i offline h?e nefungoval p?íkaz /end správn? - Opraveno: Vyhledávání jezdce v S2 prohledávalo i S1 servery - Opraveno: Bezpe?n?jší kód p?i zm?n? fullscreen/režim v okne - Opraveno: Ob?asný pád LFS p?i opušt?ní seznamu server? - Opraveno: Dlouhé zprávy mohly být ob?as useknuty K updatování z verze V nebo W na X spus?te LFS.exe a dejte zobrazit seznam server? - patch poté bude stažen automaticky. DOWNLOAD (121MB) ?istá verze X | thread na lfs foru |
KALENDÁ? ZÁVOD?
REKORDY
KDO VYHRÁL
|